Росія рекордно скоротить інвестиції у найбільші залізничні проєкти.


Інвестиції в найбільші російські залізничні проєкти зменшаться вп’ятеро через борги Російської залізниці (РЖД). Зокрема, витрати на модернізацію Байкало-Амурської магістралі та Транссибірської магістралі скоротяться до $720 млн (75 млрд рублів), а витрати на розвиток підходів до портів будуть практично заморожені.
Програма інвестицій транспортної монополії буде скорочена на 37% в 2025 році, з капітальних витрат у розмірі 12 млрд доларів (1,3 трлн рублів) до 8 млрд доларів (834 млрд рублів), передача протіка розвиток компанії.
Основними проблемами для РЖД є борг та високі відсоткові ставки. Заборгованість РЖД на середину 2024 року досягла 24 млрд доларів (2,54 трлн рублів), а до 2025 року цей борг може зрости до 37 млрд доларів (3,9 трлн рублів).
В 2023 році РЖД буде витрачати 6,62 млрд доларів (688 млрд рублів) на обслуговування боргу, що майже вшестеро перевищує показник 2023 року, а прибуток компанії може скоротитися вдвічі до 780 млн доларів (81,6 млрд рублів).
Крім того, РЖД має проблему з персоналом - не вистачає складачів поїздів, оглядачів вагонів та монтерів колії. РЖД потрібно підвищувати зарплати, але на ці цілі виділено лише 190 млн доларів (20 млрд рублів), що є уп'ятеро менше, ніж потрібно.
Читайте також
- Мін'юст пропонує криміналізувати обхід санкцій
- Україна відновлює співробітництво з Європейським космічним агентством
- Суборенда державної землі: скільки українці платять за гектар
- Лагард: Україна може залучити значні інвестиції на відбудову, але є умова
- Рада ухвалила закон для залучення приватного капіталу до відбудови України
- Силова мобілізація вийшла боком: в Україні порушили кримінальні справи проти ТЦК