Понад мільйон гривень повернуть споживачам за неправильні тарифи на комуналку.


З початку 2025 року було здійснено 98 несподіваних перевірок, спрямованих на виявлення недоліків у формуванні тарифів. В результаті були виявлені серйозні проблеми, особливо у сферах водопостачання та водовідведення.
Держпродспоживслужба вжила цілого ряду заходів для впливу на порушників, включаючи накладення штрафів, вимоги усунення недоліків, повернення коштів споживачам та притягнення винних осіб до відповідальності. Заступник Голови Держпродспоживслужби підкреслив, що захист прав споживачів є головним пріоритетом, і будь-яке необґрунтоване підвищення тарифів порушує базові права кожного громадянина.
Держпродспоживслужба продовжує контроль за дотриманням законодавства стосовно формування цін та тарифів у комунальному секторі, наголошуючи на важливості забезпечення справедливості для усіх громадян.
Контроль за формуванням тарифів у комунальному секторі залишається в прицільному полі Держпродспоживслужби. За останні місяці вже виявлено серйозні порушення, що свідчать про необхідність посилення контролю та дотримання законодавства в цій сфері.Читайте також
- Лагард: Україна може залучити значні інвестиції на відбудову, але є умова
- Рада ухвалила закон для залучення приватного капіталу до відбудови України
- Силова мобілізація вийшла боком: в Україні порушили кримінальні справи проти ТЦК
- Яловичина та сало: українцям показали, що діється з цінами у сезон шашликів
- Холодний тиждень та дощі: синоптик сказала, коли в Україну повернеться літнє тепло
- Торкнеться всіх при спробі обміну сотні доларів: українців попередили про можливі проблеми