Як спека реально загрожує електромобілю.

Як спека реально загрожує електромобілю
Як спека реально загрожує електромобілю

Більшість водіїв електрокарів хвилює, як їхній транспортний засіб перенесе аномально високу температуру влітку. Насправді більшість сучасних електромобілів мають систему захисту від перегріву, особливо це стосується найдорожчого елементу — батареї.

Про це написав Autogid.

Система охолодження

Електромобілі, на відміну від авто з двигуном внутрішнього згоряння, мають рідинні системи охолодження з чутливими температурними сенсорами, які контролюють стан батареї, електромотора, інвертора та зарядного модуля.

Коли температура підвищується понад норму, система автоматично вмикає активне охолодження або знижує потужність акумулятора, щоб уникнути перегріву.

Тепло зарядки

Оптимальний температурний діапазон для літій-іонних акумуляторів становить +20-35 °C. Якщо температура підіймається до +40–45 °C, то вона починає впливати на ресурс батареї. За понад +60 °C можливі серйозні пошкодження, але до такого у штатному режимі дійти складно.

Щоб у спеку уникнути зайвого навантаження на акумулятор варто шукати зарядні станції з активним охолодженням. Також не треба заряджати авто одразу після поїздки, нехай воно охолоне. Також намагайтеся паркуватися у тіні або користуйтесь таймером зарядки вночі.

Більшість сучасних електромобілів мають систему захисту від перегріву, яка контролює температуру батареї і автоматично запускає охолодження акумулятора при перевищенні норми. Для тривалого та ефективного використання електрокарів влітку рекомендується обережно ставитися до процесу зарядки та уникати перегріву батареї за допомогою правильного паркування та використання активного охолодження.


Читайте також

Реклама